پایگاه جامع مـــداح

پایگاه جامع مـــداح

این پایگــاه به طور مستقیم با مداح اهلبیت، حاج ابوذر بیوکافی در ارتباط نمی باشد.
مدیریت این پایگــاه از استان خوزستان انجام می شود.
---------------------
برای دسترسی راحت به مداحی دلخواه، از منـــوی طبقــه بنــدی موضــوعی در زیــر و یا کلمات کلیدی استفاده کنید.

آخرین نظرات

هستیمو فدا کنم.../واحد

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ب.ظ

نــــــــام اثر:   هستیمو فــدا کنم......      طبقه بندی:   فاطمیه92 / حضرت فاطمه(س) / امام علی(ع)

سبــــــــک:   واحد                                   صاحب اثــر:   حاج ابوذر بیوکافی ، فاطمیه 92 - هیئت ثارالله رشت


      هستیمو فدا کنم، رو سوی خدا کنم          وقتشه دعـا کنم ، ای یـــاور من

.:: متن کامل شعر در ادامه مطلب ::.


جهت دانلود صوت اینجا کلیک کنید




متن کامل شعر:


هستیمو فدا کنم، رو سوی خدا کنم          وقتشه دعـــــا کنم ، ای یــــــــاور من

الهــــی که پیشم بمــــونی
داری می ری با قلب خونی
نــــرو نــرو آخه جـــــــوونی

یا که نرو به این سفر ، زهـــــرا
یا منـــــو با خودت ببر ، زهـــــرا

نـــرو که همــدم ندارم ، ســر به بیابــون میـــزارم


واویلتا ، واویلتا...


چشماتو به جون من ، به روی علی نبند     یه دفعــه دیگـــــه بخنــــد ، ای یـــاور من

ای تکیـــه گـــاه من بلنـد شو
ای تو پنـــــــــاه من بلنـد شو
نـــور نگـــــــــاه من بلنـد شو

زندگیمو می گیــره غم ، زهـــــرا
من التماست می کنم ، زهـــــرا

چشماتو بستی و همه  ،  گریون شدن یا فاطمه

واویلتا ، واویلتا...

.
.
.
جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات


نظرات  (۲)

📱 کد آوای انتظار همراه اول با نوای مداح اهل بیت (ع) ، حاج ابوذر بیوکافی

 

📢 بخش اول

 

@hajabozarbiukafi

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

 

🔹نام آوا : دسته دسته صف به صف

🔸کد آوا : 80711

 

🔹نام آوا : آخر یه روز ازغم تو

🔸کد آوا : 80712

 

🔹نام آوا : شد اربعین

🔸کد آوا : 80713

 

🔹نام آوا : توی روضه شما نشستیم

🔸کد آوا : 80714

 

🔹نام آوا : لبیک یا زینب

🔸کد آوا : 80715

 

🔹نام آوا : بی تو یه اربعینه

🔸کد آوا : 80716

 

🔹نام آوا : تو کعبه اعجازی

🔸کد آوا : 80717

 

🔹نام آوا : دلم مثل کبوترات

🔸کد آوا : 80718

 

🔹نام آوا : روضه میشه بر پا

🔸کد آوا : 80719

 

🔹نام آوا : تسبیح هر فرشته حسین

🔸کد آوا : 80720

 

🔹نام آوا : یا حسین

🔸کد آوا : 80721

 

🔹نام آوا : لایقت نبودم

🔸کد آوا : 80722

 

🔹نام آوا : داری بوی فاطمه

🔸کد آوا : 80723

 

فعال سازی با ارسال کد دلخواه به شماره ی 8989

 

 

🔴 به کانال نشر آثار حاج ابوذر بیوکافی در تلگرام بپیوندید :

 

telegram.me/hajabozarbiukafi

 

 

📱 کد آوای انتظار همراه اول با نوای مداح اهل بیت (ع) ، حاج ابوذر بیوکافی

 

📢 بخش دوم

 

@hajabozarbiukafi

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

 

🔹نام آوا : بوی کربلا

🔸کد آوا : 80724

 

🔹نام آوا : روضه های ما

🔸کد آوا : 80725

 

🔹نام آوا : کودک نخورده شیرم

🔸کد آوا : 80726

 

🔹نام آوا : هستی ام فدات برادر

🔸کد آوا : 80727

 

🔹نام آوا : کاروان بهشتی

🔸کد آوا : 80728

 

🔹نام آوا : قبله ام باشد

🔸کد آوا : 80729

 

🔹نام آوا : قبله هر دو جهان

🔸کد آوا : 80730

 

🔹نام آوا : حرف رفتن

🔸کد آوا : 80731

 

🔹نام آوا : دست خالی

🔸کد آوا : 80732

 

🔹نام آوا : غمم نا تمومه

🔸کد آوا : 80733

 

فعال سازی با ارسال کد دلخواه به شماره ی 8989

 

 

🔴 به کانال نشر آثار حاج ابوذر بیوکافی در تلگرام بپیوندید :

 

telegram.me/hajabozarbiukafi

سلام
سایت پرمحتوا وجالبی دارید
مخصوصا مطالبتون که عالیه
اجرکم عندالله
باتبادل لینک موافقید؟لطفا اطلاع دهید
التماس دعای شهادت
یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">