پایگاه جامع مـــداح

پایگاه جامع مـــداح

این پایگــاه به طور مستقیم با مداح اهلبیت، حاج ابوذر بیوکافی در ارتباط نمی باشد.
مدیریت این پایگــاه از استان خوزستان انجام می شود.
---------------------
برای دسترسی راحت به مداحی دلخواه، از منـــوی طبقــه بنــدی موضــوعی در زیــر و یا کلمات کلیدی استفاده کنید.

آخرین نظرات

پناه حیدر.../ واحد

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵ ب.ظ

نــــــــام اثر:     پناه حیدر...
سبــــــــک:      واحد - متمایل به سنگین
طبقه بندی:      ویژه ایام فاطمیه / حضرت فاطمه زهرا(س) / امام علی(ع)
صاحب اثــر:      مداح اهلبیت حاج ابوذر بیوکافی ، فاطمیه 91 - هیئت ثارالله رشت
متـن:

تو رفتی و دارم، روی لب نوایی             امون از جدایی ، امون از جدایی

.:: متن کامل شعر در ادامه مطلب ::.


جهت دانلود صوت اینجا کلیک کنید



متن کامل شعر:

تو رفتی و دارم، روی لب نوایی             امون از جدایی ، امون از جدایی

پناه حیدر ، چه خون دلها که شب غسل تو خوردم
              هستیمو با دست خـــودم از خونه بـردم
              موقــع دفــــن پیکــــرت صد دفعــه مُردم

 وای از غریبی ، وای از غریبی...

تو رفتی و داغت، شکست پشت من رو             ببین خاطراتت، چطور کشته من رو

بعد تو زهرا ،  دیگه گذار من به دشت و صحرا افتاد
                 حدیـــث غــربتـــم به روی لبها افتـــاد
                 همه میگن آخــر علــی هم از پا افتاد

وای از غریبی، وای از غریبی...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">