پایگاه جامع مـــداح

پایگاه جامع مـــداح

این پایگــاه به طور مستقیم با مداح اهلبیت، حاج ابوذر بیوکافی در ارتباط نمی باشد.
مدیریت این پایگــاه از استان خوزستان انجام می شود.
---------------------
برای دسترسی راحت به مداحی دلخواه، از منـــوی طبقــه بنــدی موضــوعی در زیــر و یا کلمات کلیدی استفاده کنید.

آخرین نظرات

بی وفا مدینه... / زمینه

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۱۰ ب.ظ

 نــــــــام اثر:      بی وفا مدینه

 سبــــــــک:      زمینه

 طبقه بندی:      ویژه ایام فاطمیه

 صاحب اثــر:      مداح اهلبیت حاج ابوذر بیوکافی ، فاطمیه 91 - هیئت ثارالله رشت

متن:

دل زهرات شد غرق غـم                   خون دلم ، خون دلم  

قامتـــم از داغ تو خــــــم                   خون دلم ، خون دلم  

.:: ادامه متن در ادامه مطلب ::.


جهت دانلود صوت اینجا کلیک کنید

متن کامل شعر:

دل زهرات شد غرق غم           خون دلم ، خون دلم
قــامتم از داغ تو خـــــتـم           خون دلم ، خون دلم

می شه، اجر رسالتت اَدا              بابا ، به دست قوم بی وفا                  اما ، با ضرب تازیانه ها

بی وفا مدینه

دارم از داغ تو عـــزا           آه ای بابا ، آه ای بابا
ندارن این مردم حیا           آه ای بابا ، آه ای بابا

قلبم، از این زمونه خسته شد         دست ، علی تو کوچه بسته شد         بابا ، پهلوی من شکسته شد

بی وفا مدینه

دلم می خواد یه شب مدینه باشم              زائر اون شکسته سینه باشم





نظرات  (۱)

۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۵۶ محمد کریمی و سعید مهاخری

خیلی میزون بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">